2013. július 1., hétfő

Whitelist Felvétel

Szeretném felhívni minden kedves whitelist-re jelentkező játékos-t, hogy megkaptuk a jelentkezésüket, de  a feldolgozás most egy kicsit tovább tart, mivel nem vagyok otthon, hogy azonnal reagálhassak, ezért kérem mindenki türelmét max 48óra alatt elfogadom, de ha ez alatt sem vettünk fel légy szíves írj nekem az oldalon (ennek a bejegyzés alá írhattok, de először próbáljátok!!).
És legyenek szívesek azok, akik egymás után 3x írnak a jelentkezésre ne tegyék, mert annál később lesznek felvéve. Köszönöm a megértésetek!
Az új felvételi rendszer készítés alatt! 

Jelentkezés:

http://minecraftozz.blogspot.hu/p/whitelist-jelentkezes.html

16 megjegyzés:

  1. Üdv szeretnék jelentkezni WhiteList re, a nevem Flori, előre is köszi :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. na én ma jelentkeztem de ha ma feljönnél és látnád amit irtam kérlek adj hozzá wl-re: DevilCrafter

    VálaszTörlés
  4. Én nemtudom csak tegnap jelentkeztem látom elfoglalt adminok vannak, vagy csak olyan sok a jelentkező, hogy 2 nap mire a végére jutnak. a nevem zoltana

    VálaszTörlés
  5. Most nyaral az admin és rajtakívül senki sincs?

    VálaszTörlés
  6. De jó ezmár túlvan 48 órán

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kell szórakozni az adminnal okés? ha ráér akkor majd válaszol... -.-

      Törlés
  7. Kedves Adminisztrátorok!

    Szeretnék jelentkezni a szerverre, pár tudni való rólam:

    Életkor: 13
    Név: Csárdás Ferenc
    Minecraft-os név: FeerLaas
    Budapesten élek.
    Aktivitásom: 3-4 óra max



    Azért szeretnék a szerverhez csatlakozni egyrészt, mert rengeteget kerestem FTB-s szervereket másrészt azért, mert keresek egy jó közösséget és azt hiszem meg találtam és még tetszik a stílusa.

    Remélem be fogtok rakni és tudok csatlakozni a közösséghez :)


    Üdvözlettel Feer!

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. tegnap irtam jelentkezést légyszives fogad ell(soul2020)

    VálaszTörlés
  10. Hali! Szeretnék jelentkezni whitelistre, játékbeli nevem: szemi14

    VálaszTörlés
  11. Hali!Whitelistre zeretnék jelentkezni Nevem:szanyoka10

    VálaszTörlés
  12. Hello! Whitelist-re szeretnék jelentkezni, nevem: CptJozsef (előre is köszönöm :) )

    VálaszTörlés
  13. Üdv szeretnék jelentkezni a szerverre, Nevem: Couretto

    VálaszTörlés
  14. Szeretnék jelentkezni whitelistre, nevem: Frost

    VálaszTörlés
  15. Szeretném minden lelkes commentbe jelentkező figyelmét felhívni, hogy csak a http://minecraftozz.blogspot.hu/p/whitelist-jelentkezes.html oldalon leadott felvételeket nézzük át, szóval oda jelentkezzenek!

    VálaszTörlés